مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم شناسنامه‌دار کردن و ساماندهی کارگران ساختمانی را سبب حفظ کرامت کارگران ساختمانی دانست و گفت: با ساماندهی این قشر از جامعه، عملاً تا یکی دو سال آینده دیگر کارگری در سطح خیابان نخواهیم داشت.

کارگران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی کاویانی در سخنانی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در محل خانه کارگر قم، افزود: در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با استاندار مصوب شد که  اجاره یک سال مرکز انجمن کارگران ساختمانی را شهرداری پرداخت کند و زمینی را برای ساماندهی کارگران ساختمانی اختصاص دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اضافه کرد: با طراحی نرم‌افزاری برای ساماندهی این کارگران امیدواریم دیگر هیچ کارگری بر سر چهارراه‌ها نایستد.

وی طراحی نرم‌افزاری برای ساماندهی کارگران ساختمانی را مورد تأکید قرار داد و افزود: نخستین باری است که استانداری از ساماندهی کارگران ساختمانی حمایت می‌کند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم شناسنامه‌دار کردن و ساماندهی کارگران ساختمانی از نظر امنیتی به صلاح استان بوده و باید این کار انجام شود.

این مسئول بیان کرد: اختصاص ساختمانی برای ساماندهی کارگران ساختمانی مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا است. اگر ساختمان دیگری نیز برای کاریابی کارگران ساختمانی ایجاد شود بسیار مطلوب است اما فعلاً  باید به همین زمین بسنده کنیم.

وی با تأکید بر وجود تک‌صدایی در میان اعضای خانه کارگری برای احقاق حقوق کارگران ساختمانی عنوان کرد: تا زمانیکه زمین به کارگران اختصاص یابد و مراحل واگذاری زمین طی شود، اجاره یک سال مرکز انجمن کارگران ساختمانی را باید شهرداری پرداخت کند.

کد خبر 506081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha